Akár 1-9 napos szállítás világszerte! (Hétvégén - szombaton és vasárnap, ünnepnapokon és munkaszüneti napokon a szállítás szünetel. Ezeken a napokon leadott rendelések, a következő munkanapon kerülnek feldolgozásra.) 14 nap helyett, nálunk 90 napig visszaküldheted a terméket, ha valamiért mégsem tetszik.
Megosztás GLS csomag nyomkövetés UPS csomag nyomkövetésA csomag nyomon követése
- A csomagszámodat megtalálod a futárszolgálat által küldött emailben.
- GLS esetén kattints ide és a csomagszámot megadva ellenőrizd a csomagszállítás állapotát! A csomagszállítás részleteiről a GLS ügyfélszolgálata tud tájékoztatást adni. Mi is őket hívjuk. GLS elérhetőség: munkanapokon 7:00-tól 20:00-ig. GLS központi telefonszám: (+36 29) 886 700 GLS mobil telefonszám: (+36 20) 890-0660 Egyéb GLS kapcsolatok: kattints ide!
- UPS esetén (EU-n kívül) kattints ide és a fuvarlevélszámot megadva, ellenőrizd a csomagod állapotát!
- Egyéb futárszolgálat esetén, emailben fogsz kapni részleteket és kapcsolatfelvételi adatokat.
- A weboldalunkon csak a rendelésed állapotát tudod követni, ami akkor zárul le, amikor a csomagot átadjuk a futárszolgálatnak. Onnantól kezdve már csak a futárszolgálat tud bővebb információt adni.
Szállítási módok és költségek
Az Európai Unión belül a GLS futárszolgálattal szállítunk házhoz vagy csomagpontra. Európán kívül pedig a UPS van a segítségünkre. Magyarországon a normál szállítási díj 0 Ft, kivéve néhány termék esetén (matrac, műfű, padlószőnyeg), aminek a díja a mennyiségtől függ.
1) Házhozszállítás GLS futárszolgálattal | INGYENES
Csomagodat a GLS futárszolgálat munkatársai szállítják házhoz.
- 1-5 napos szállítási idő
- Szállítási díj: 0 Ft (ingyenes), eltekintve néhány terméktől (matrac, műfű, padlószőnyeg)
- Magyarországon belül érvényes.
- A szállítás részleteiről email-ben és - a kiszállítás napján - SMS-ben is kapsz információkat. Ha változtatni szeretnél a helyszínen vagy az időponton, akkor az SMS-ben kapott telefonszámon, közvetlenül beszélhetsz a futárral, akinél a csomagod van.
- A futárnál tudsz fizetni bankkártyával és készpénzzel is, ha utánvéttel kérted a csomagodat.
2) Csomagpontra szállítás GLS futárszolgálattal | INGYENES
Csomagodat a GLS futárszolgálat munkatársai szállítják a kiválaszott GLS csomagpontra. Ha nem tudod napközben se otthon se a munkahelyen átvenni, akkor érdemes ezt az opciót választanod.
- 1-5 napos szállítási idő
- Szállítási díj: 0 Ft (ingyenes).
- Magyarországon belül érvényes.
- A szállítás részleteiről ugyanúgy email-ben és SMS-ben is kapsz információkat. A futár a csomagponton hagyja a csomagodat.
- Az adott csomagpont nyitvatartásáról és fizetési lehetőségeiről, a helyszínen érdeklődhetsz.
- A kézbesítés utáni napokban menj el a csomagért, mert nem fogják sokáig tartani és vissza fog jönni hozzánk.
Hogyan szállít a GLS futárszolgálat?
A DIZON-nál minden olyan kényelmi funkcióra előfizettünk a GLS-nél, ami segít abban, hogy pontos tájékoztatást kapjál a csomagod állapotáról és menedzselni is tudjad a kézbesítést. Nézd meg, hogy milyen üzenetekre számíthatsz!
Három kézbesítési kísérlet
- SMS-ben és EMAIL-ben is kapsz értesítést
- Az első értesítés azt tartalmazza, hogy a csomagod a következő munkanapon kiszállításra kerül. Tartalmazza a címet és az esetleges utánvét összeget is.
- A második értesítőt a kiszállítás napjának reggelén kapod. Ekkor már a futárnál van a csomag és kapsz egy 3 órás időablakot a várható kézbesítésről. Ebben az üzenetben kapod a futár telefonszámát és a GLS ügyfélszolgálat elérhetőségét is.
- A sikertelen kézbesítések után, már 15 perccel fogsz kapni egy email-t. Interneten rendelkezhetsz a csomagod további sorsáról. Az üzenetben kapod meg a linket és a szükséges jelszót is.
5 megoldást is választhatsz
- Kérheted a kézbesítést új időpontban.
- Kérheted, hogy a csomagot egy másik címen tudd átvenni.
- Kérheted, hogy vigyék a csomagod egy GLS Csomagpontba.
- Személyesen is átveheted a csomagot a legközelebbi GLS depóban.
- A csomag átvételének visszautasítása
Kézbesítés munkaidő után? Lehetséges
- Igényed szerint az olyan városokban, ahol van GLS depó, kérheted a kézbesítést munkaidő után is 17:00-20:00 között.
- Akár GLS csomagpontba is kérheted.
További információt a GLS depókról, csomagpontokról, a csomagod követéséről vagy a kézbesítés menetéről a GLS weboldalán találsz.
4) GLS házhozszállítás Magyarországon kívül, Európai Unión belül
Ebben az esetben mindig az adott ország postaszolgálatának segítségével jut el Hozzád a rendelésed.
- 2-9 munkanap szállítási idő
- Szállítási díj: 1.000 Ft-tól 60.000 Ft-ig
- A költség függ a csomag méretétől, súlyától és a célországtól is.
- Magyarországon kívül, EU-n belül érvényes.
- Emailben fogsz kapni értesítőt a futárszolgálattól.
5) UPS házhozszállítás Európai Unión kívül
Ha Európán kívüli címre kérnéd a csomagot, akkor a UPS fogja házhozszállítani.
- 3-7 munkanap szállítási idő
- Szállítási díj: 8.000 Ft-tól 200.000 Ft-ig
- Az Európai Unión kívül eső területekre.
- Email-ben kapsz értesítőt a részletekről.
- A csomag vámkezelésben is részesülhet. Ebben az esetben további költségek merülhetnek fel, amit minden esetben a vásárlónak kell rendezni.
- A vámkezelési díjakról az adott ország hatóságánál kell érdeklődni, nem tudunk ehhez kapcsolódó információval szolgálni.
- A szállítási költség függ a csomag méretétől és súlyától is. Emiatt a szállítási költséget nem tudjuk pontosan előre meghatározni. Az esetleges többletdíjat átutalással vagy PayPal-on keresztül lehet rendezni.
6) Matrac, műfű, padlószőnyeg, padlóburkolat szállítás
Ezeknél a termékeknél saját futárszolgálatunk segít a kiszállításban.
- 3-7 munkanap szállítási idő
- Szállítási díj 15.000 forintig: 1.690 Ft
- Szállítási díj 15.000-től 150.000 forintig: 12.990 Ft
- 150.000 Ft feletti rendelés értéknél a szállítási díj itt is ingyenes.
- Csak Magyarországon belülre érvényes. Ilyen termékeket csak Magyarországon tudsz rendelni.
Át lehet venni személyesen a rendelést?
Nem tudod személyesen átvenni a rendelést.
Hova szállítunk?
A DIZON-nál a világ bármely pontjára kérheted a csomagodat. A GLS, a UPS segítségével minden ország és település elérhető. Magyarországon belül is bárhova kérheted a rendelésed.
Mennyi ideig tart a szállítás?
- Normál szállítás GLS futárszolgálattal (Magyarországon belül): 1-5 munkanap
- Normál szállítás EU-n belül, Magyarországon kívül: 2-9 munkanap
- Normál szállítás EU-n kívül: 3-7 munkanap
Ünnepnapok és munkaszüneti napok
Ezeken a napokon teljesen egyedi szállítási idővel kell számolnod, és a GLS illetve a UPS határozza meg, hogy mikor dolgozik. Ha sürgősen kell ilyenkor valami, akkor a legjobb döntés, hogy megkérdezel minket telefonon, email-ben esetleg WhatsApp chat-en.
Miért késik a csomagom?
Biztosan késik? A szállítási idők munkanapokra vonatkoznak. Hétvégén, ünnepeken, munkaszüneti napokon nem dolgozik a futárszolgálat.
- A csomagszámot megtalálod a GLS-től kapott email-ben (Magyarországon belül).
- A csomagszám segítségével ellenőrizd a csomagod állapotát a GLS weboldalán: https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes
- Ha a legutolsó frissítés óta már több munkanap is eltelt, keresd fel a GLS ügyfélszolgálatát!
- GLS elérhetőség: munkanapokon 7:00-tól 20:00-ig.
- GLS központi telefonszám: (+36 29) 886 700
- GLS mobil telefonszám: (+36 20) 890-0660
- Egyéb GLS kapcsolatok: kattints ide!
- UPS esetén (EU-n kívül) KATTINTS IDE és a fuvarlevélszámot megadva, ellenőrizd a csomagod állapotát!
- Egyéb futárszolgálat esetén, emailben fogsz kapni részleteket és kapcsolatfelvételi adatokat.
- A weboldalunkon csak a rendelésed állapotát tudod követni, ami akkor zárul le, amikor a csomagot átadjuk a futárszolgálatnak.
Kapok értesítést a futárszolgálattól?
FONTOS! Rendelésnél helyesen add meg az email címedet és a telefonszámodat, mert oda kapod az értesítőket!
- Email: a GLS-től, UPS-től és a postától több emailt is kapsz, amiben fontos információk vannak.
- SMS: a GLS-től SMS-t is kapsz a kézbesítés napján. Az SMS-ben kapott telefonszámon akár a futárral is egyeztethetsz.
Hogyan tudom módosítani szállítási címet?
Szállítási cím módosítását a futárszolgálatnál kérheted.
- FONTOS! Rendelésnél helyesen add meg az email címedet és a telefonszámodat!
- A kézbesítés előtt, a futárszolgálat emailben értesít a szállítás várható időpontjáról.
- Vedd fel a kapcsolatot a futárszolgálattal az üzenetben található elérhetőségek egyikén!
- A kézbesítés napján, a GLS, SMS-t is küld, amiben megkapod a futár elérhetőségét. Így akár telefonon is kérheted a szállítási cím módosítását.
Ki lehet bontani a csomagot, mielőtt átveszem?
- Nem lehet kibontani a csomagot, mielőtt átveszed.
- Ha bizonytalan vagy a csomag tartalmában, esetleg sérült a csomagolás, vagy törékeny terméket rendeltél a kicsomagolásról készíts videót, amin jól látszanak a termékek!
- Sérülés vagy hiány esetén, a kárigényt a futárszolgálat felé továbbítjuk és a felvétel gyorsíthatja az elbírálást és segítheti a folyamat sikerességét.
Kell fizetni vámköltséget?
- Magyarországon és az EU-n belül nincsen vámkezelési díj.
- Ha az Európai Unión kívüli címre kéred a szállítást, akkor LEHETNEK extra vámkezelési költségek.
- A vámköltségek és egyéb adók minden esetben a vásárlót terheli.
- Részletekről az adott ország illetékes hatóságánál érdeklődhetsz.
- A vámköltségekről a DIZON-nál nem tudunk tájékoztatást adni.
- Nem tudjuk szabályozni és nem tudunk hatást gyakorolni az adott ország vámkezelési és adózási törvényeire